Tuesday, June 21, 2011

Tudung,Nissan & Nissin =P

What happen today??Em..semalam plan nak pergi Dataran Pahlawan.Kononnya nk beli tudung sarung..Tudung untuk dipakai di rumah..I've been advice by Mr Ultra to wear hijab walaupun keluar halaman rumah sekalipun..Punya la semangat nak shopp harini,ajak lah kawan2 lain ikut skali,sebab ade diantara dieorang yang nk survey speedlight dan ade yang memang nk belikan tudung untuk mak die..Dieorang dapat semua barang yang dieorang nak dibeli..Tapi aku??hampeh..takde pun tudung2 tu kat situ..Yelah,maybe kat situ ade tudung yang "standard" je kan..sedih jugaklah.Kalau la aku tau,aku pergi ke Melaka Central je tadi..Ada juga tudung tu..Murah pun murah kan??

Second story pulak.Nak tau pasal ape??ha,pasal kawan aku yang sorang ni.Yang nk survey speedlight tu..Aku tanya die nak beli model ape..Die ckp,"NISSAN".Aku pun tak brape fokus sgt time tu (maybe gak lmbt pickup.haha!) jadi aku ok kan saja lah..Banyak kali gak sebut model tu tapi tak pernahnye nk detect..haha..Last2 aku bagi suggestion,
"Apekate ko tanye Apis"..
"ok,tapi ko yang cakap"
"Apis,tau tak ape2 info pasal speedlight model Nissan?"
Tibe2 aku sendiri yang tersentak..Nissan??Bukan ke....tu model kereta??
Apis pun ckp "Woi,apenye Nissan,Nissin lah!!" hahaha..kebengongan kami terserlah sangat..
Tkpelah..Maybe mase tu da lapar sangat..On the way nk bfast..Perut memang kosong (alasan)..hahhaa..
Goodnite!!

No comments:

Post a Comment